ISNIN-24 JANUARI 2011
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 24/01/11( 08.15-09.25 ) |
Kelas | 5S3 |
Tajuk | Gerakan Nasionalisme di Burma dan Thailand |
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Refleksi | Pelajar dapat menerangkan maksud setiap konsep |
TINGKATAN: 5K2/5K3/5K4 | TARIKH: 24/01/2011 |
MASA: 10.55-12.05t/hr | BAHAGIAN: Hadis |
AKTIVITI: - Penerangan guru,soal jawab,sumbang saran | TAJUK: Kehidupan di Dunia Ibarat Perantau |
BBM: buku teks,laptop | NILAI ISLAM HADHARI: Penguasaan ilmu pengetahuan. |
ARAS 1:Pelajar dapat membaca petikan Hadis dengan fasih ARAS 2:Pelajar dapat menyenaraikan intisari hadis ARAS 3:Pelajar dapat menjelaskan kelebihan menyegerakan segala urusan kehidupan ARAS 4:Pelajar dapat menerangkan teknik pengurusan masa secara efektif | |
REFLEKSI KENDIRI: - kelas berjalan dengan lancar. Semua pelajar memberi kerjasama yang baik. |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 24/01/11( 12.05-12.40 ) |
Kelas | 5K4 |
Tajuk | Gerakan Nasionalisme di Burma dan Thailand |
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Refleksi | Pelajar memberi kerjasama yang baik sepanjang P&P berlangsung. |
SELASA-25 JANUARI 2011
TINGKATAN: 5S4/5S5/5K1/5MPV | TARIKH: 25/01/2011 |
MASA: 09.45-10.55PG | BAHAGIAN: Hadis |
AKTIVITI: - Penerangan guru,soal jawab,sumbang saran | TAJUK: Kehidupan di Dunia Ibarat Perantau |
BBM: buku teks,laptop | NILAI ISLAM HADHARI: Penguasaan ilmu pengetahuan. |
ARAS 1:Pelajar dapat membaca petikan Hadis dengan fasih ARAS 2:Pelajar dapat menyenaraikan intisari hadis ARAS 3:Pelajar dapat menjelaskan kelebihan menyegerakan segala urusan kehidupan ARAS 4:Pelajar dapat menerangkan teknik pengurusan masa secara efektif | |
REFLEKSI KENDIRI: - kelas berjalan dengan lancar. |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 25/01/11( 10.55-12.05 ) |
Kelas | 5K3 |
Tajuk | Gerakan Nasionalisme di Burma dan Thailand |
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Refleksi | Pelajar memberi kerjasama yang baik sepanjang P&P berlangsung. |
RABU-26 JANUARI 2011
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 26/01/11( 09.45-10.55 ) |
Kelas | 5K4 |
Tajuk |
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk | |
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Refleksi | Pelajar dapat menjawab soalan latihan yang diberikan dengan baik. |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 26/01/11( 11.30-12.40 ) |
Kelas | 5S3 |
Tajuk |
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Refleksi | Pelajar dapat menjawab soalan latihan yang diberikan dengan baik. |
KHAMIS-27 JANUARI 2011
TINGKATAN: 5S4/5S5/5K1/5MPV | TARIKH: 27/01/2011 |
MASA: 08.15-09.45PG | BAHAGIAN: Ibadah |
AKTIVITI: - Penerangan guru,soal jawab, sumbang saran | TAJUK: Kaifiat Perkahwinan (unit 1) |
BBM: buku teks, nota guru | NILAI ISLAM HADHARI: Penguasaan ilmu pengetahuan. |
ARAS 1:Pelajar dapat menyatakan ciri-ciri bakal suami dan isteri ARAS 2:Pelajar dapat menyenaraikan perempuan yang haram dikahwini selama-lamanya ARAS 3:Pelajar dapat menjelaskan perempuan yang haram dikahwini atas sebab susuan, nasab dan persemendaan ARAS 4:Pelajar dapat menerangkan perempuan yang haram dikahwini sementara sahaja | |
REFLEKSI KENDIRI: - Kelas berjalan dengan lancar. |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 27/01/11( 10.55-11.30 ) |
Kelas | 5S3 |
Tajuk | LATIHAN ( bab 1 ) |
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk | Mencari maklumat |
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Refleksi | Kelas berjalan dengan lancar. |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 27/01/11( 12.05-12.40 ) |
Kelas | 5K3 |
Tajuk |
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk | |
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Refleksi | Pelajar dapat menjawab soalan latihan yang diberikan dengan baik. |
JUMAAT-28 JANUARI 2011
TINGKATAN: 5K2/5K3/5K4 | TARIKH: 28/01/2011 |
MASA: 07.05-08.15PG | BAHAGIAN: Ibadah |
AKTIVITI: - Penerangan guru, soal jawab, sumbang saran | TAJUK: Kaifiat Perkahwinan (unit 1) |
BBM: buku teks, nota guru | NILAI ISLAM HADHARI: Penguasaan ilmu pengetahuan. |
ARAS 1:Pelajar dapat menyatakan ciri-ciri bakal suami dan isteri ARAS 2:Pelajar dapat menyenaraikan perempuan yang haram dikahwini selama-lamanya ARAS 3:Pelajar dapat menjelaskan perempuan yang haram dikahwini atas sebab susuan, nasab dan persemendaan ARAS 4:Pelajar dapat menerangkan perempuan yang haram dikahwini sementara sahaja | |
REFLEKSI KENDIRI: - Kelas berjalan dengan lancar. |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 28/01/11( 08.15-09.25 ) |
Kelas | 5K3 |
Tajuk | LATIHAN ( bab 1 ) |
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk | Mencari maklumat |
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Refleksi | Kelas berjalan dengan lancar. |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 28/01/11( 10.40-11.40 ) |
Kelas | 5K4 |
Tajuk | LATIHAN ( bab 1 ) |
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk | Mencari maklumat |
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Refleksi | Kelas berjalan dengan lancar. |
No comments:
Post a Comment