ISNIN-28 MAC 2011
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 28/03/11( 08.15-09.25 ) |
Kelas | 5S3 |
Tajuk | Sistem Jemaah Menteri di Kelantan |
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Refleksi | P&P berjalan dengan baik. |
TINGKATAN: 5K2/5K3/5K4 | TARIKH: 28/03/2011 |
MASA: 10.55-12.05t/hr | BAHAGIAN: Tilawah al-Quran |
AKTIVITI: - Penerangan guru,soal jawab,sumbang saran | TAJUK: Batas-batas Pergaulan |
BBM: buku teks,laptop | NILAI ISLAM HADHARI: Penguasaan ilmu pengetahuan. |
ARAS 1:Pelajar dapat menyatakan pengertian aurat ARAS 2:Pelajar dapat menjelaskan batas-batas aurat lelaki dan perempuan ARAS 3:Pelajar dapat menerangkan hukum melihat aurat | |
REFLEKSI KENDIRI: - kelas berjalan dengan lancar. 80% pelajar dapat mencapai objektif pembelajaran. |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 28/03/11( 12.05-12.40 ) |
Kelas | 5K4 |
Tajuk | Sistem Jemaah Menteri di Kelantan |
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Refleksi | P&P berjalan dengan baik. |
SELASA-29 MAC 2011
TINGKATAN: 5S4/5S5/5K1/5MPV | TARIKH: 29/03/2011 |
MASA: 09.45-10.55PG | BAHAGIAN: Tilawah al-Quran |
AKTIVITI: - Penerangan guru,soal jawab,sumbang saran | TAJUK: Batas-batas Pergaulan |
BBM: buku teks,laptop | NILAI ISLAM HADHARI: Penguasaan ilmu pengetahuan. |
ARAS 1:Pelajar dapat menyatakan pengertian aurat ARAS 2:Pelajar dapat menjelaskan batas-batas aurat lelaki dan perempuan ARAS 3:Pelajar dapat menerangkan hukum melihat aurat | |
REFLEKSI KENDIRI: - kelas berjalan dengan lancar. 85% pelajar dapat mencapai objektif pembelajaran. |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 29/03/11( 10.55-12.05 ) |
Kelas | 5K3 |
Tajuk | Sistem Jemaah Menteri di Kelantan |
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Refleksi | P&P berjalan dengan baik. |
RABU-30 MAC 2011
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 30/03/11( 09.45-10.55 ) |
Kelas | 5K4 |
Tajuk |
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Refleksi | P&P berjalan dengan baik. |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 30/03/11( 11.30-12.40 ) |
Kelas | 5S3 |
Tajuk |
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Refleksi | P&P berjalan dengan baik. |
KHAMIS-31 MAC 2011
TINGKATAN: 5S4/5S5/5K1/5MPV | TARIKH: 31/03/2011 |
MASA: 08.15-09.45PG | BAHAGIAN: Tilawah al-Quran |
AKTIVITI: - Penerangan guru,soal jawab, sumbang saran | TAJUK: Batas-batas Pergaulan (sambungan) |
BBM: nota guru, papan putih | NILAI ISLAM HADHARI: Penguasaan ilmu pengetahuan. |
ARAS 1:Pelajar dapat menyatakan konsep berpakaian menurut Islam ARAS 2:Pelajar dapat menyenaraikan pakaian yang dilarang di dalam Islam ARAS 3:Pelajar dapat menjelaskan hikmah menutup aurat ARAS 4:Pelajar dapat menerangkan pengajaran ayat | |
REFLEKSI KENDIRI: - Kelas berjalan dengan lancar. |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 31/03/11( 10.55-11.30 ) |
Kelas | 5S3 |
Tajuk | LATIHAN BAB 3 ( 20 Soalan Objektif, 1 Soalan Esei ) |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 31/03/11( 12.05-12.40 ) |
Kelas | 5K3 |
Tajuk |
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Refleksi | P&P berjalan dengan baik. |
JUMAAT-1 APRIL 2011
TINGKATAN: 5K2/5K3/5K4 | TARIKH: 01/04/2011 |
MASA: 07.05-08.15PG | BAHAGIAN: Tilawah al-Quran |
AKTIVITI: - Penerangan guru, soal jawab, sumbang saran | TAJUK: Batas-batas Pergaulan (sambungan) |
BBM: nota guru, papan putih,laptop | NILAI ISLAM HADHARI: Penguasaan ilmu pengetahuan. |
ARAS 1:Pelajar dapat menyatakan konsep berpakaian menurut Islam ARAS 2:Pelajar dapat menyenaraikan pakaian yang dilarang di dalam Islam ARAS 3:Pelajar dapat menjelaskan hikmah menutup aurat ARAS 4:Pelajar dapat menerangkan pengajaran ayat | |
REFLEKSI KENDIRI: - Kelas berjalan dengan lancar. |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 01/04/11( 08.15-09.25 ) |
Kelas | 5K3 |
Tajuk | LATIHAN BAB 3 ( 20 Soalan Objektif, 1 Soalan Esei ) |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 01/04/11( 10.40-11.40 ) |
Kelas | 5K4 |
Tajuk | LATIHAN BAB 3 ( 20 Soalan Objektif, 1 Soalan Esei ) |
No comments:
Post a Comment