ISNIN-7 MAC 2011
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 07/03/11( 08.15-09.25 ) |
Kelas | 5S3 |
Tajuk |
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Refleksi | Pelajar dapat menyenaraikan peranan setiap media dan membezakan perjuangan nasionalisme oleh persatuan-persatuan melayu sebelum dan semasa pendudukan Jepun. |
TINGKATAN: 5K2/5K3/5K4 | TARIKH: 07/03/2011 |
MASA: 10.55-12.05t/hr | BAHAGIAN: Ibadah |
AKTIVITI: - Penerangan guru,soal jawab,sumbang saran | TAJUK: Tanggungjawab Suami Isteri |
BBM: buku teks,laptop | NILAI ISLAM HADHARI: Penguasaan ilmu pengetahuan. |
ARAS 1:Pelajar dapat menyatakan tanggungjawab suami ARAS 2:Pelajar dapat menjelaskan tanggungjawab isteri ARAS 3:Pelajar dapat menerangkan tanggungjawab bersama suami isteri | |
REFLEKSI KENDIRI: - kelas berjalan dengan lancar. 80% pelajar dapat mencapai objektif pembelajaran. |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 07/03/11( 12.05-12.40 ) |
Kelas | 5K4 |
Tajuk |
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Refleksi | Pelajar dapat menyenaraikan peranan setiap media dan membezakan perjuangan nasionalisme oleh persatuan-persatuan melayu sebelum dan semasa pendudukan Jepun. |
SELASA-8 MAC 2011
TINGKATAN: 5S4/5S5/5K1/5MPV | TARIKH: 08/03/2011 |
MASA: 09.45-10.55PG | BAHAGIAN: Ibadah |
AKTIVITI: - Penerangan guru,soal jawab,sumbang saran | TAJUK: Tanggungjawab Suami Isteri |
BBM: buku teks,laptop | NILAI ISLAM HADHARI: Penguasaan ilmu pengetahuan. |
ARAS 1:Pelajar dapat menyatakan tanggungjawab suami ARAS 2:Pelajar dapat menjelaskan tanggungjawab isteri ARAS 3:Pelajar dapat menerangkan tanggungjawab bersama suami isteri | |
REFLEKSI KENDIRI: - kelas berjalan dengan lancar. 85% pelajar dapat mencapai objektif pembelajaran. |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 08/03/11( 10.55-12.05 ) |
Kelas | 5K3 |
Tajuk |
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Refleksi | Pelajar dapat menyenaraikan peranan setiap media dan membezakan perjuangan nasionalisme oleh persatuan-persatuan melayu sebelum dan semasa pendudukan Jepun. |
RABU-9 MAC 2011
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 09/03/11( 09.45-10.55 ) |
Kelas | 5K4 |
Tajuk | Bab 3: Kesedaran pembinaan Negara dan bangsa
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Refleksi | Kelas berjalan dengan lancar.Pelajar memberi kerjasama yang baik. |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 09/03/11( 11.30-12.40 ) |
Kelas | 5S3 |
Tajuk | Bab 3: Kesedaran pembinaan Negara dan bangsa
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Refleksi | Kelas berjalan dengan lancar.Pelajar memberi kerjasama yang baik. |
KHAMIS-10 MAC 2011
MASA:08.15-09.45PG | TINGKATAN: 5S4/5S5/5K1/5MPV |
UJIAN BULANAN 1 ( PENDIDIKAN ISLAM ) |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 10/03/11( 10.55-11.30 ) |
Kelas | 5S3 |
Tajuk | Ciri-ciri negara dan bangsa |
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk | Mencirikan |
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Refleksi | Pelajar dapat menghuraikan ciri-ciri negara dan bangsa |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 10/03/11( 12.05-12.40 ) |
Kelas | 5K3 |
Tajuk | Bab 3: Kesedaran pembinaan Negara dan bangsa
|
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk |
|
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Refleksi | Kelas berjalan dengan lancar.Pelajar memberi kerjasama yang baik. |
JUMAAT-11 MAC 2011
MASA:07.05-08.15PG | TINGKATAN: 5K2/5K3/5K4 |
UJIAN BULANAN 1 ( PENDIDIKAN ISLAM ) |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 11/03/11( 08.15-09.25 ) |
Kelas | 5K3 |
Tajuk | Ciri-ciri negara dan bangsa |
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk | Mencirikan |
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Refleksi | Pelajar dapat menghuraikan ciri-ciri negara dan bangsa |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 11/03/11( 10.40-11.40 ) |
Kelas | 5K4 |
Tajuk | Ciri-ciri negara dan bangsa |
Objektif |
|
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk | Mencirikan |
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah |
|
Refleksi | Pelajar dapat menghuraikan ciri-ciri negara dan bangsa |
No comments:
Post a Comment