RANCANGAN PENGAJARAN HARIAN
ISNIN-21 JUN 2010
TINGKATAN: 4S4/4S5/4K1/4MPV | TARIKH: 21/06/2010 | |
MASA: 07.05-08.15PG | BAHAGIAN: | |
AKTIVITI: - perbincangan skema jawapan, penerangan cara menjawab soalan yang tepat | TAJUK: ( penyerahan kertas jawapan pep. penggal pertama: Pend.Islam kertas 1 ) | |
BBM: skema jawapan,buku teks, Laptop | NILAI ISLAM HADHARI: Penguasaan ilmu pengetahuan. | |
ARAS 1:Pelajar dapat membetulkan jawapan yang salah. ARAS 2:Pelajar dapat memahami kehendak soalan ARAS 3:Pelajar dapat memahami cara menjawab soalan yang betul | ||
REFLEKSI KENDIRI: - kelas berjalan dengan baik. Pelajar memberi kerjasama sepanjang p&p. | ||
Mata pelajaran | Sejarah | |
Tarikh | 21/06/10( 09.45-10.55 ) | |
Kelas | 4K3 | |
Tajuk | ( penyerahan kertas jawapan pep. penggal pertama: Sejarah kertas 1 ) | |
Objektif | 1. Pelajar dapat membetulkan jawapan yang salah. 2. Pelajar dapat memahami kehendak soalan 3. Pelajar dapat memahami cara menjawab soalan yang tepat | |
Kaedah/Aktiviti |
| |
Kbkk | memberi pendapat | |
Nilai/Unsur patriotisme |
| |
Konsep/Istilah | - | |
Refleksi | - kelas berjalan dengan baik. Pelajar memberi kerjasama sepanjang p&p. |
TINGKATAN: 4K2/4K3/4K4 | TARIKH: 21/06/2010 |
MASA: 10.55-12.05 | BAHAGIAN: |
AKTIVITI: - perbincangan skema jawapan, penerangan cara menjawab soalan yang betul | TAJUK: ( penyerahan kertas jawapan pep. penggal pertama: Pend.Islam kertas 1 ) |
BBM: skema jawapan,buku teks, Laptop | NILAI ISLAM HADHARI: Penguasaan ilmu pengetahuan. |
ARAS 1:Pelajar dapat membetulkan jawapan yang salah. ARAS 2:Pelajar dapat memahami kehendak soalan ARAS 3:Pelajar dapat memahami cara menjawab soalan yang betul | |
REFLEKSI KENDIRI: - kelas berjalan dengan lancar. |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 22/06/10( 10.55-12.05 ) |
Kelas | 4S3 |
Tajuk | ( penyerahan kertas jawapan pep. penggal pertama: Sejarah kertas 1) |
Objektif | 1. Pelajar dapat membetulkan jawapan yang salah. 2. Pelajar dapat memahami kehendak soalan 3. Pelajar dapat memahami cara menjawab soalan yang betul |
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk | memberi pendapat |
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah | - |
Refleksi | - kelas berjalan dengan baik. Namun terdapat beberapa orang pelajar yang tidak memberi perhatian semasa p&p berlangsung. |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 22/06/10( 12.05-12.40 ) |
Kelas | 4K4 |
Tajuk | ( penyerahan kertas jawapan pep. penggal pertama: Sejarah kertas 1) |
Objektif | 1. Pelajar dapat membetulkan jawapan yang salah. 2. Pelajar dapat memahami kehendak soalan 3. Pelajar dapat memahami cara menjawab soalan yang betul |
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk | memberi pendapat |
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah | - |
Refleksi | Pelajar memberi kerjasama yang baik sepanjang proses P&P. |
TINGKATAN: 4K2/4K3/4K4 | TARIKH: 23/06/2010 | |
MASA: 08.15-09.25 | BAHAGIAN: | |
AKTIVITI: - perbincangan skema jawapan | TAJUK: ( penyerahan kertas jawapan pep. penggal pertama: Pend.Islam kertas 2 ) | |
BBM: skema jawapan,buku teks | NILAI ISLAM HADHARI: Penguasaan ilmu pengetahuan. | |
ARAS 1:Pelajar dapat membetulkan jawapan yang salah. ARAS 2:Pelajar dapat memahami kehendak soalan ARAS 3:Pelajar dapat memahami cara menjawab soalan yang betul | ||
REFLEKSI KENDIRI: - kelas berjalan dengan lancar. Semua pelajar memberikan kerjasama yang baik. | ||
Mata pelajaran | Sejarah | |
Tarikh | 23/06/10( 10.55-11.30 ) | |
Kelas | 4K3 | |
Tajuk | ( perbincangan jawapan: Sejarah kertas 1 ) | |
Objektif | 1. Pelajar dapat membetulkan jawapan yang salah. 2. Pelajar dapat memahami kehendak soalan 3. Pelajar dapat memahami cara menjawab soalan yang betul | |
Kaedah/Aktiviti |
| |
Kbkk | memberi pendapat | |
Nilai/Unsur patriotisme |
| |
Konsep/Istilah | - | |
Refleksi | Pelajar memberi kerjasama yang baik sepanjang proses P&P. |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 23/06/10( 12.05-12.40 ) |
Kelas | 4S3 |
Tajuk | ( perbincangan jawapan: Sejarah kertas 1 ) |
Objektif | 1. Pelajar dapat membetulkan jawapan yang salah. 2. Pelajar dapat memahami kehendak soalan 3. Pelajar dapat memahami cara menjawab soalan yang betul |
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk | memberi pendapat |
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah | - |
Refleksi | Pelajar memberi kerjasama yang baik sepanjang proses P&P. |
TINGKATAN: 4S4/4S5/4K1/4MPV | TARIKH: 24/06/2010 | |
MASA: 08.15-09.25 | BAHAGIAN: | |
AKTIVITI: - perbincangan skema jawapan | TAJUK: ( penyerahan kertas jawapan pep. penggal pertama: Pend.Islam kertas 2 ) | |
BBM: skema jawapan,buku teks | NILAI ISLAM HADHARI: Penguasaan ilmu pengetahuan. | |
ARAS 1:Pelajar dapat membetulkan jawapan yang salah. ARAS 2:Pelajar dapat memahami kehendak soalan ARAS 3:Pelajar dapat memahami cara menjawab soalan yang betul | ||
REFLEKSI KENDIRI: - kelas berjalan dengan lancar. Semua pelajar memberikan kerjasama yang baik. | ||
Mata pelajaran | Sejarah | |
Tarikh | 24/06/10( 09.45-10.55 ) | |
Kelas | 4K4 | |
Tajuk | ( perbincangan jawapan: Sejarah kertas 1 ) | |
Objektif | 1. Pelajar dapat membetulkan jawapan yang salah. 2. Pelajar dapat memahami kehendak soalan 3. Pelajar dapat memahami cara menjawab soalan yang betul | |
Kaedah/Aktiviti |
| |
Kbkk | memberi pendapat | |
Nilai/Unsur patriotisme |
| |
Konsep/Istilah | ||
Refleksi | Pelajar memberi kerjasama yang baik sepanjang proses P&P. |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 25/06/10( 08.15-09.25 ) |
Kelas | 4K4 |
Tajuk | ( penyerahan kertas jawapan pep. penggal pertama: Sejarah kertas 2 ) |
Objektif | 1. Pelajar dapat membetulkan jawapan yang salah. 2. Pelajar dapat memahami kehendak soalan 3. Pelajar dapat memahami cara menjawab soalan yang betul |
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk | memberi pendapat |
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah | |
Refleksi | Pelajar memberi kerjasama yang baik sepanjang proses P&P. |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 25/06/10( 09.40-10.40 ) |
Kelas | 4S3 |
Tajuk | ( penyerahan kertas jawapan pep. penggal pertama: Sejarah kertas 2 ) |
Objektif | 1. Pelajar dapat membetulkan jawapan yang salah. 2. Pelajar dapat memahami kehendak soalan 3. Pelajar dapat memahami cara menjawab soalan yang betul |
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk | memberi pendapat |
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah | - |
Refleksi | P&P berjalan dengan lancar. Namun terdapat beberapa orang pelajar yang tidak memberikan perhatian semasa P&P berlangsung. |
Mata pelajaran | Sejarah |
Tarikh | 25/06/10( 10.40-11.40 ) |
Kelas | 4K3 |
Tajuk | ( penyerahan kertas jawapan pep. penggal pertama: Sejarah kertas 2 ) |
Objektif | 1. Pelajar dapat membetulkan jawapan yang salah. 2. Pelajar dapat memahami kehendak soalan 3. Pelajar dapat memahami cara menjawab soalan yang betul |
Kaedah/Aktiviti |
|
Kbkk | memberi pendapat |
Nilai/Unsur patriotisme |
|
Konsep/Istilah | - |
Refleksi | Pelajar memberi kerjasama yang baik sepanjang proses P&P. |
No comments:
Post a Comment